Calendari
Equip Vídeo Data Parcials Resultat
Veure CMU Diego de Covarrubias BCMU Diego de Covarrubias B CMU Ximenez de CisnerosCMU Ximenez de Cisneros Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Ximénez de Cisneros, Madrid, España 04 Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Ximénez de Cisneros, Madrid, España
Veure CMU Jaime del Amo ACMU Jaime del Amo A CMU MendelCMU Mendel Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Mendel, Calle del Rector Royo-Villanova, Madrid, España 14 Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Mendel, Calle del Rector Royo-Villanova, Madrid, España
Veure CMU Ntra. Sra. de Guadalupe ACMU Ntra. Sra. de Guadalupe A CMU AquinasCMU Aquinas Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Santo Tomás de Aquino (Aquinas), Calle de Leonardo Prieto Castro, Madrid, España 40 Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Santo Tomás de Aquino (Aquinas), Calle de Leonardo Prieto Castro, Madrid, España
Veure CMU Ntra. Sra de ÁfricaCMU Ntra. Sra de África CMU Pio XII BCMU Pio XII B Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Pío XII, Paseo de Juan XXIII, Madrid, España 52 Dill, 21/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Pío XII, Paseo de Juan XXIII, Madrid, España
Veure CMU Sta. María de EuropaCMU Sta. María de Europa CMU Elías Ahuja BCMU Elías Ahuja B Dmc, 23/03/2022 20:45 GMT+2 Colegio Mayor Elías Ahuja, Calle del Rector Royo-Villanova, Madrid, España 13 Dmc, 23/03/2022 20:45 GMT+2 Colegio Mayor Elías Ahuja, Calle del Rector Royo-Villanova, Madrid, España
Veure CMU Diego de Covarrubias ACMU Diego de Covarrubias A CMU Fundación Sepi CCMU Fundación Sepi C Dill, 28/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Fundación SEPI, Avenida de Gregorio del Amo, Madrid, España 04 Dill, 28/03/2022 20:00 GMT+2 Colegio Mayor Fundación SEPI, Avenida de Gregorio del Amo, Madrid, España
Veure CMU Elías Ahuja ACMU Elías Ahuja A
Veure CMU Pio XII ACMU Pio XII A
Veure CMU San PabloCMU San Pablo
Veure CMU Fundación Sepi ACMU Fundación Sepi A
Veure CMU Fundación Sepi BCMU Fundación Sepi B
Veure CMU Jaime del Amo BCMU Jaime del Amo B
Veure calendari Dieciseisavos de final Següent
Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.